[Epitesz-barkacs] beáztam...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 25., Cs, 20:49:13 CEST

Szerintem ha penészedne, akkor dohos szagot írt volna. Az iszonyú büdös
nekem valami más rohadásra utal. Lehet, hogy nem is friss dolog, csak
most hozza elő a beázás.

Egy régi házamnál gondoltam, szedjük fel azt a hajópadlót. Még betonozva
sem volt alatta, a sima sittes homokba fektették a párnafákat -pedig
amúgy rendben volt a ház. A párnafák simán szétporladtak a kezemben, úgy
el voltak rohadva.
Itt is ha alul pl. beton van, víz és hőszigetelés nélkül, ki tudja az
évek során mi ment ott stikában.

Gábor