[Epitesz-barkacs] beáztam...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 25., Cs, 22:24:59 CEST

Kósa Tibor wrote:
> földszintes vagyok, kéremszépen...

Ismered, mi a padló alatt a rétegrend? Nincs kizárva, hogy az onnan jövő
büdös csak most jön elő, és már korábban is szétrohadt ott valami. Esetleg
ott, a hol beázott, valami ügyes trükkel nem lehet egy kis részt, pár
tenyérnyit felbontani? Milyen padló van? Olyan helyen esetleg, ahol
szekrény van...

Azon az alapon, hogy pl leesik valami nagy súlyú tárgy, és tönkreteszi
valahol, ezért ott javítani kell anélkül, hogy az egész fel lenne szedve.

Aztán a legkellemetlenebb forgatókönyv szerint ott valami éktelen dolgot
találnál, és a beázástól függetlenül felszednéd az egészet. Ha meg nem,
akkor is van egy rés, ahol tud felfelé szellőzni, esetleg ventillátor
segít.

hjozsi

Francba, én is beáztam egész máshogy. Most 1 klímát fűtésre, 2-t meg
párakiszedésre állítottam, miután kitermeltem pár vödör vizet. Persze ez
nem lakás.