[Epitesz-barkacs] pok a falon -akác

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 26., P, 01:50:08 CEST

azt már nem tudom, hogy mennyire égett, de szép vastag gurigákról volt
szó. Nem lángolt, de szerintem a belsejében lehetett olyan rész, ami még
nem izzott át teljesen. Van egy olyan állapot, amikor az egész fa olyan
üvegszerűvé válik, látszik hogy izzik az egész. Na itt lehetett valami
hiba, mert lezártam este a levegőt, lefeküdtünk aludni, és valamikor
hajnalban berobbant. Ez nem olyan robbanás, hogy szétviszi a fejed,
inkább egy nagy csattanás (megemeli a kályha tetejét, gondolom direkt
építik úgy, hogy csak ott pukkanjon, ne menjen szét az egész).
Az egész szoba tele lett sűrű füsttel, és az összes ruhánk, ágynemünk,
mindenünk csupa korom.
Vagy van a gáznak egy kritikus állapota, amit akkor ért el, vagy a
kéményen át kapott egy kis extra levegőt, vagy valami ilyesmi.

Gábor