[Epitesz-barkacs] csotores

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 26., P, 10:11:57 CEST

Azért sem raktam rézcsövet sehova, mert nem tudhatja az ember, hol
gyártották, milyen ötvözők oldódnak bele lassan a vízbe. Ahogy sok
helyen a vascső ízét is érezni a csapvízben. Anno, amikor megjelent
nálunk az 5 rétegű (csak egy helyen lehetett kapni), az volt a
reklámanyagában, hogy olyan engedélyekkel rendelkezik, hogy ezen
élelmiszert is lehet szállítani (pl. szörpgyárban), a rézcsöveken meg nem.

Gábor