[Epitesz-barkacs] csotores

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 12:26:42 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Föltártam a hibahelyet (ma szaxerű vagyok). Öntvényrepedés )-:

Gyorsan megvoltál. Nehéz kijavítani? Mármint cserével. Miféle öntvényről
van szó? Sima vasöntvényes idom?

Lehet, hogy ha bárhogy megcsinálod, előbb valami hathatósabb nyomáspróbát
kéne csinálni akárhogy is. Lehet azt valami pumpaszerűséggel is, akár
biciklipumpával is talán.

A nyomáscsökkentő, amit emlegetsz, sokmindent megold, de egyúttal elcseszi
a melegvíz használatát. Másik csap megnyitásakor leesik a hálózati
víznyomás, a bojler utáni kevésbé, ezért aki épp zuhanyozik, az kap egy
kis forró vizet a kopaszra c. műsort. Hacsaknem hőfokszabályozós a csap.