[Epitesz-barkacs] csotores

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 12:32:30 CEST

Szervusz HJózsi!

> Gyorsan megvoltál. Nehéz kijavítani? Mármint cserével. Miféle öntvényről van
> szó? Sima vasöntvényes idom?

Hát, ha hozzáférek koszolás nélkül, nem nehéz. Sajnos egy kavicskráter
közepén kell dolgozni, elég kicsi a hely. Sárgaréz, a menetnél repedt
be. A kóc nagylelkű volt, ott be is tömte a lukat, de az átkozott
öntvény tovább repedt, és folyt a víz. Pedig nem szoktam agyonhúzni.

> Lehet, hogy ha bárhogy megcsinálod, előbb valami hathatósabb nyomáspróbát
> kéne csinálni akárhogy is. Lehet azt valami pumpaszerűséggel is, akár

Úgy szoktam, hogy pár napig rajta van a víznyomás, amikor mellette vagyok.

A nyomáscsökkentő az óra után, mondjuk mellette lenne, hogy mindenre hasson.

szia: Balázs