[Epitesz-barkacs] hipertakarékos?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 26., P, 22:21:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.26. 21:01:02 +2h-kor írta:

> Ha fix a fogyasztás, és kevésnek tűnik a ruhához képest a lé, két dolgot
> tehetsz. Belenyugodsz, és a vízhez igazítod a ruha mennyiségét, vagy
> belenyúlsz, és átállítod a vízmagasság érzékelést.
>
> Azért van mégegy ötletem: részletesen átolvasod a használati utasítást.
> :-)

azzal a magyar használati utasítással kitörölhetném a fenekemet,
azt a 42litert is egy lengyel weblapon tudtam megtalálni, a magyar boltban,
ahol megvettük, talán 54litert írtak a mosógépre tett A4 -es lapra
az ára mellett, de a használati utasításban erről egy árva szó sincs

majd a hivatalos szervíztől próbálom megtudni, hogy mit mondanak
ha a leírások szerint 42 liter helyett 22litert fogyaszt, mi lehet az oka.

mondjuk nem fogom megbuherálni, ha a tudomány mai állásánál
sokkal kevesebbet fogyaszt, ha jónak találom :-)

> Ez a lényeg!

pillanatnyilag ez a 6,1 literes mosóvíz 2 alkalommal jött ki, és egyszer 6,2
szóval a 3 mosás összes vize sem ért a kád feléig sem,

és nagyon szépen kimosott

> Meg ez. Bár nem mindenki kedveli a magas centri fordulatszámot, én ennek
> messzemenően a híve vagyok. Ez a választásnál szempont volt. (1200)

hát készenlétben volunk, hogy ha a 65 centi magas alátámasztó ketyeréről elindulna,
akkor hogyan állítsuk le :-)

szerencsére nem kellett odaugrani :-)