[Epitesz-barkacs] forrásponti kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 26., P, 23:35:31 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.26. 22:24:28 +2h-kor írta:

> Igen, valami ilyesmi módon meg lehetne csinálni, és még főzni se kell. :-)
> Na de, ha jól sejtem, neked nem a bután, hanem a propán kell. Tehát, ha a
> propánt akarod kinyerni, akkor úgy kell átfejteni valahogy a palack
> tartalmát, hogy közben a bután lecsapódjon, és lecsurogjon valahova.

belecsurog egy kb -10 -nél hidegebb tartályba felülről, vagy ferdén belecsurgatni
a propánt meg egy bontott kompresszormotoron gázállapotban belenyomni egy másikba

> Hááát, hirtelen nem tudom, hogy oldanám meg. Valszleg egyszerűbb simán
> megvenni valahol a propánt.

nekem propán és bután általam összeállított keveréke kellene, ill. keverési arány
változtatása

> Mire is kell neked külön?

lenne R600a (bután) és R290 (propán) és olyan keveréket csinálni belőle,
amilyen csak kell :-)   és kilónként  csak 350Ft

ehhez képest:
http://www.orczy.com/termekeink.html

HGA007  Gáz R600 izobután 420 gr  4990Ft
HGA011  Gáz R22 /1kg     7ezer Ft
HGA014  Gáz R410 /1 kg  10ezer Ft
HGA015  Gáz R134a /900g  5ezer Ft

060941  Gázpalack R407-hez 12L (gáz kód:HGA040)  18900Ft
HGA040  Gáz R407/11,3 kg+palack (palack kód: HGA041)  34500Ft