[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 16:53:19 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Igen, valami okos leválasztás ide jöhet szóba. De ha a split rendszerűt
veszed, az egész probléma megszűnik, és fűteni is lehet vele. Asszem a
nyaralóban jó szolgálatot tehet, és főleg, hogy akár úgy is kialakíthatod,
hogy csak akkor legyen a külső egység kirakva, amikor ott vagytok. Még azt
is el tudom képzelni, hogy valamelyik ablaknál lehet kialakítani valamit,
ahol csukott ablaknál kifér a cső, az egység meg kifér az ablakon.
(Lopásra gondoltam. Nyaralóba felszerelt hagyományos kültérit szerintem
ellopnák az év során durva beavatkozással a fémgyűjtők.)