[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 27., Szo, 20:11:58 CEST

Szégyen szemre én voltam az eredeti leendő tulajdonosa annak a
kályhának, csak rájöttem, hogy amennyit az áramért kell fizetni, úgyse
kapcsolnám be soha -és akkor már inkább legyen olyan valakié, aki
használja is.
Fogok venni egy kis vaskályhát, fa van ott bőven, azzal ingyért fogok
fűteni. Arra az esetre akarok valami alternatívát, ha nincs kedvem, vagy
valamiért nem tudok fával begyújtani. Egyelőre a kémény állapota sem
világos, meg kell csinálni oda a bekötést, és ahogy magam ismerem, amíg
a munka halogatása folyik, addig lehetne a klímával fűteni.

Erről jut eszembe: szabad egyáltalán fával tüzelni faházban? Arra
gondolok, hogy mehet ki a kéményen szikra, ami ha visszaszáll, esetleg
bajt csinál.

Gábor