[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 17:04:35 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Koax jellegűt még nem láttam, lefotóztam az enyémet, amelyik gyárilag
> egycsöves, de lehet rá csatlakoztatni kettő csövet.
>
>   A http://doc.javaforum.hu/klima_back_1.jpg képen hátulról látni a
> klímát,

Nna végre látok ilyet. :-) Amit eddig bárhol láttam, az marhára nem ilyen
volt. Még egy lyukat se láttam, persze lehet, hogy mert nem bontottam le a
burkolatát az áruházban. :-)

>   A http://doc.javaforum.hu/klima_back_2.jpg képen látni jobban, a bal
> oldali
> csatlakozás a kifújó oldal, a másikon látni, hogy a belső tér nyitott,
> és ha
> oda is cső kerül, akkor azon át is tud levegőt szívni, feltéve, ha
> letakarom
> az alsó rácsokat. :)

Vagyis, ha valakinek halvány lila ibolyája sincs, hogy működik a
szerkezet, nem tudja jól megcsinálni.

>   Most már csak csövet kellene szereznem hozzá, mert azt még nem
> sikerült, így
> eddig egycsöves üzemmódban ment csak.

Valami szervizfélében nem lehet? Én a tartályos porszívóhoz valahol
közvetlenül a vásárlása után tudtam venni komplett plusz portartályt. Most
már tudom, hogy kellett volna vennem az egyik bele való szivacsból is vagy
5-6 db-ot, de már nem tudom, hol is vettem, meg hát mára már ez a tipus
biztos sehol sincs.

Tényleg, nem tudtok valami olyan szivacsot, ami alkalmas lehet erre?
Fekete, eléggé összenyomható, de nem nagylyukú, szóval alaposan felfogja a
port, de át tud rajta menni a porszívó légárama. Olyan 3 centi körüli
vastagságú lap kellene, amiből ki tudom vágni a megfelelő alakú idomokat.