[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jún. 27., Szo, 16:54:58 CEST

Halihó!

Acs Gabor írta:
> Jó sok gépet megnéztem már, és egyik sem koaxos. Viszont a hátsó
> rácsozat (gondolom itt szívja a benti levegőt) olyan széles, mint az
> egész gép. Úgyhogy valami nagy hátsó lemezszerkezettel lehetne -talán-
> megbarkácsolni.

  Koax jellegűt még nem láttam, lefotóztam az enyémet, amelyik gyárilag
egycsöves, de lehet rá csatlakoztatni kettő csövet.

  A http://doc.javaforum.hu/klima_back_1.jpg képen hátulról látni a klímát,
csövek nélkül. A felső rácsokon szívja be a szoba levegőjét, és elől fújja ki
a lehűtött levegőt, és alul van a kompresszor, illetve a meleg oldali
hőcserélő. Látszik a két csatlakozás a csöveknek, ám gyárilag csak egy csövet
adtak hozzá, a másik csatlakozás le volt "vakolva" egy műanyag idommal.

  A http://doc.javaforum.hu/klima_back_2.jpg képen látni jobban, a bal oldali
csatlakozás a kifújó oldal, a másikon látni, hogy a belső tér nyitott, és ha
oda is cső kerül, akkor azon át is tud levegőt szívni, feltéve, ha letakarom
az alsó rácsokat. :)

  Most már csak csövet kellene szereznem hozzá, mert azt még nem sikerült, így
eddig egycsöves üzemmódban ment csak.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor