[Epitesz-barkacs] Klima - mar megint es meg mindig

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jún. 28., V, 12:03:04 CEST

hat pont a belso medencenel nem tudom...

leginkabb, mert van homerseklet es van parolgas utanpotlas.
ha abbol vizet vonsz ki, felborul az egyensuly es a medencebol ugyanugy
para kerul a legterbe.. amit kivonhatsz...  de vagy visszacsurgatod a
medencebe, vagy kiapad... (mondjuk lassan de jo dragan raadasul)

szerintem...

tudod, a klasszikus:
"... kaptam karacsonyra egy legtisztitot, meg egy levego parasitot.
bezartam oket egy szobaba, hogy kuzdejenek meg egymassal..." :-)