[Epitesz-barkacs] Mai családi kör

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 28., V, 12:34:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a neten találtam :-)
>

>  Mai családi kör

Na akkor képzeld el, milyen volt akkor, amikor még nem volt lépcsőzetes
munkakezdés sem, meg ilyen iskolakezdés sem! Ma már inkább rugalmas
munkaidő van - már ha van munkája valakinek. Aki meg otthon dolgozik, az
az egész mókából kimarad.

De nekem bizony volt részem abban, hogy mindenki egyszerre akart
munkába-iskolába menni, legalábbis kis időeltolással. Nem is értem, miért
nem akkor íródott ez az átirat. Iszonyú tömegek voltak a busz- és
villamosmegállókban. Jó gyakori volt, hogy még a harmadik buszra se fértem
fel, vagy ha igen, az igen erős tusakodással járt. Akkoriban az emberek
jóval közelebb voltak egymáshoz - fizikailag. :-) Minden nap. Óriási
sorokat álltam végig a közértekben (leginkább egyben) hazafelé jövet, és
megrakodva újra a tömött busz, ahogy a közértig is. Utána meg jókora
gyaloglás, az elején az óvodába a gyerekekért..., akár esett, akár fújt...
Mitagadás, elég hősies idők voltak számomra. Ma már minden sokkal
kényelmesebb, én is. És lám, mégis sokkal nagyobb az elégedetlenség. Talán
megszűnt valam közös ellenség, és egymásban találtuk meg, és/vagy
felgerjesztették ezt az elégedetlenséget.