[Epitesz-barkacs] Mai családi kör

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 28., V, 18:51:39 CEST

Nekem 19 évesen az első munkahelyem a hőkezelő üzem volt. 3.46-kor
indult az első vonat, azzal mentem a 12 órás műszakba lapátolni a
csavart, meg pakolászni a mozdony-fogaskerekeket. Igaz, hogy az NC
rendszer felügyeletére vettek fel, de annak soha nem volt semmi baja.
Este nem kellett altatót bevenni. Aztán következő nap irány az éjszakás
műszak.

Szerintem mindenkinek kellene egy ilyesmi melóhely legalább pár évre,
hogy aztán meg tudja becsülni a jót.

Gábor