[Epitesz-barkacs] Mai családi kör

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 28., V, 19:05:44 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.06.28. 18:51:39 +2h-kor írta:

> Nekem 19 évesen az első munkahelyem a hőkezelő üzem volt. 3.46-kor
> indult az első vonat, azzal mentem a 12 órás műszakba lapátolni a
> csavart, meg pakolászni a mozdony-fogaskerekeket. Igaz, hogy az NC
> rendszer felügyeletére vettek fel, de annak soha nem volt semmi baja.
> Este nem kellett altatót bevenni. Aztán következő nap irány az éjszakás
> műszak.
>
> Szerintem mindenkinek kellene egy ilyesmi melóhely legalább pár évre,
> hogy aztán meg tudja becsülni a jót.

hát akkor a Te dolgod is a "nem semmi" kategória volt

ahogy Józsi említette, sajnos sok embernek munkahelye sincs,

az első munkahelyemen geológus technikusként '71-ben 1900 Ft lett volna a pízem,
ugyanahhoz a céghez 2300-ért raktári segédmunkásnak mentem, hogy fél év után
a geológus csoport átvegyen 2300-ért :-)

szóval érdekes idők voltak