[Epitesz-barkacs] Mai családi kör

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 29., H, 02:00:15 CEST

Nagyon sok esetben az úgy van, hogy lehetne, csak ami van, azt nem
fogadja el az illető.
Az egyik variáció: 'igaz, valamivel kevesebb a segély, de ezért én nem
fogok szalkára bejárni'
A másik: 'nem azért tanultam x évig, hogy...'

Volt egy haverom, az nappal járt a konziba (vagy minek híjják, az a
komolyzenei kiképző), éjjel meg belet lapátolt a vágóhídon. Egyfelől
rinyálnak a népek, hogy én aztán nem fogok adminsztrátor lenni
felsőfokúval, másrészt meg nem találsz egy vízvezetékszerelőt, de még a
multik sem tudnak már magyart találni a kétkezi melóra.

Én pl. úgy lettem vasipari munkás, hogy a veszélyességi pótlék,
műszakpótlék, melegüzemi pótlék stb. miatt kb. kétszer annyit fizetett,
mint a hangmérnöki állás, ami várt a TV-nél, és kellett a pénz.

Akkor Neked geológus a tanult szakmád?

Gábor