[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 30., K, 14:07:28 CEST

elgondolkodtató megoldás:
***********
Biztonság és komfort a tetőtérben
18-05-2008
Fakro: rendszerbe illesztett egyedi megoldások

Változó klímánknak köszönhetően egyre gyakoribb jelenség a tetőtéri ablakokat próbára tevő jégeső. A Fakro gyár alkalmazkodva a megváltozott körülményekhez minden Fakro ablaktípusba edzett külső üvegtáblát szerel a felhasználók biztonsága érdekében. A Fakro Magyarország Kft., a Fakro termékek hivatalos magyarországi forgalmazója az edzett üvegre jégkár ellen élettartam garanciát vállal az ablak egész szerkezetére vonatkozó 10 év garancián felül.
http://www.fakro.hu/htmlhu/178.php
most megkérdeztem Tőlük az alábbiakat, kíváncsi vagyok , hogy válaszolnak-e :-)

ez a feltett kérdés:
ha ez nem csak marketingduma,  akkor  egy  5 x 15m-es  üvegházat
az Önök tetőtéri ablakaiból csinálnám, de mennyibe kerülne ez?

mekkora méretű jégdarabokra van tapasztalatuk? (mert ezt az élettartam
garanciát komolyan vehetem? mert pl. jogutód nélküli megszünés esetén
ez nagy blöffölés lenne. )