[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 30., K, 14:11:40 CEST

Milyen barátságos :)

Nekem Fakro ablakaim vannak, nem is tudtam, hogy ilyen komoly garanciát
adnak. Volt itt tavaly olyan orkán, hogy kettétörte a betoncserepet, de
a tetőablakoknak eddig semmi baja. Idén már párszor jeget is kaptak,
igaz nem akkorát.
De lehet hozzá venni rolót, redőnyt, azt lehúzhatod ha jön a jég.

Gábor