[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 30., K, 17:20:29 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

Nekem meg van egy tapasztalatom.
Ablakcsere ismerősnél, össze kellett törnöm pár üveget egész ablakban.
Régi szar, gondoltam megkoccolom, és hullik ripityára.

Lefektetem, kalapács, ráütök - semmi.
Nagyobbat ütök - semmi.
Egyre nagyobbakat kellett ütnöm, de már félni kezdtem, hogy ez már akkora,
hogy ha megadja magát az üveg, akkor a repkedő szilánkoktól megsérülhetek.
Ez 3mm-es vagy tán még vékonyabb üveg volt.

Szóval nekem az a véleményem, hogy egy 4-es üveg be van rendesen építve,
tehát nincs megfeszülve, mondjuk 1m2-es, és akár közel vizszintesen is
áll, azt már nem töri be a jég.

Amiket a tv-ben lehetett látni, műanyag hullámlemezek szétlyukadva, azok
napette szar anyagok voltak már, lehet, hogy a madár rátojik, és már attól
is beszakad. (Én megnéztem volna kíváncsiságból, hogy friss törések-e
azok, amiket ráfogtak a jégesőre.)