[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 30., K, 14:51:28 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.06.30. 14:11:40 +2h-kor írta:

> Milyen barátságos :)

tudom, hogy nem barátságos a kérdés, de ha
komoly pénzt kérnek érte, akkor nem árt néhány dologra rákérdezni

minden bíróság azzal hajtana el, hogy miért nem voltál óvatosabb,
miért nem olvastad el az apróbetűs részt, stb.

> Nekem Fakro ablakaim vannak, nem is tudtam, hogy ilyen komoly garanciát

látod, nem is olvastad el, hogy mit kaptál hozzá, vagy mit kellett volna kapnod

ha meg nem lesz ez az élettartamgarancia leírva Nálad, akkor átvertek

> adnak. Volt itt tavaly olyan orkán, hogy kettétörte a betoncserepet, de
> a tetőablakoknak eddig semmi baja. Idén már párszor jeget is kaptak,
> igaz nem akkorát.
> De lehet hozzá venni rolót, redőnyt, azt lehúzhatod ha jön a jég.

aha, akkor azokat a műanyagcserepeket is meg fagolyóznám, mit bírnak