[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 30., K, 22:24:10 CEST

Mindenesetre ha Fakrot akarsz venni, majd én jól megmondom, hol adtak rá
egy rakás kedvezményt. Nem emlékszem pontosan, de legalább 15% volt.

Egyébként nem műanyagcserépről van szó, Bramac betoncserép. Úgy van,
ahogy Józsi mondta, baromi nehéz bármivel is megmunkálni. Nekem egy
olyat tépett ketté a vihar, amiből koronggal vágtak ki előzőleg egy
darabot.
Igaz, hogy kigyomlálta a fél Városligetet is :(((

Gábor