[Epitesz-barkacs] jegeso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 30., K, 21:12:59 CEST

vajk fekete wrote:
> akkor tolhatnad hova menjek a soretert :-)

Először sörért kell menni, aztán fog menni a sörétért menés is. :-)

http://www.milomarkabolt.hu/index.php?lap=209&param=1&center=uj_termekek&term_id=764

http://www.haldorado.hu/shop.php?subcatid=110

Ez hirtelen elsőre, de biztos van még rengeteg hely.
Nem is gondoltam, hogy sokféle méretű van. Nem mondom, hogy olcsó.

Találtam olyat is, de nem idézem be, ahol az ólomgolyó készítés házilagos
módját írja le valaki.

Ha nekem kéne, valszleg valami lemezből indulnék ki, amit feldarabolnék
kockákra, aztán egy golyó alakú sablonba rakva a kis alaktalan kockaszerű
darabokat, amik adott térfogatúak kell legyenek, rárakva a másik felét
odasóznék egyet kalapáccsal, ezzel gömb alakúvá varázsolnám. Ha megvan a
sablon, elég gyorsan meglenne. A darabok súlyát valami érzékeny
mérlegfélével meg nyákcsípővel lehetne előre kalibrálni. De persze ez csak
az alkotás öröme céljából, mert ha lehet kapni, minek, nemde?

Ha már... elmondanád, mi az előnye az ilyen kalapácsnak ahhoz képest, hogy
egy tömb van középen? Ha már megírtad, csak nem vettem észre, akkor bocs.
Sokat agyaltam rajta, és erőltetve se sikerült rájönnöm a hasznára.