[Epitesz-barkacs] jegeso

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 30., K, 22:46:14 CEST

nem pattan vissza a kalapacs.

vajk

________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tuesday, 30 June, 2009 21:12:59
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] jegeso

vajk fekete wrote:
> akkor tolhatnad hova menjek a soretert :-)

Először sörért kell menni, aztán fog menni a sörétért menés is. :-)

http://www.milomarkabolt.hu/index.php?lap=209&param=1&center=uj_termekek&term_id=764

http://www.haldorado.hu/shop.php?subcatid=110

Ez hirtelen elsőre, de biztos van még rengeteg hely.
Nem is gondoltam, hogy sokféle méretű van. Nem mondom, hogy olcsó.

Találtam olyat is, de nem idézem be, ahol az ólomgolyó készítés házilagos módját írja le valaki.

Ha nekem kéne, valszleg valami lemezből indulnék ki, amit feldarabolnék kockákra, aztán egy golyó alakú sablonba rakva a kis alaktalan kockaszerű darabokat, amik adott térfogatúak kell legyenek, rárakva a másik felét odasóznék egyet kalapáccsal, ezzel gömb alakúvá varázsolnám. Ha megvan a sablon, elég gyorsan meglenne. A darabok súlyát valami érzékeny mérlegfélével meg nyákcsípővel lehetne előre kalibrálni. De persze ez csak az alkotás öröme céljából, mert ha lehet kapni, minek, nemde?

Ha már... elmondanád, mi az előnye az ilyen kalapácsnak ahhoz képest, hogy egy tömb van középen? Ha már megírtad, csak nem vettem észre, akkor bocs. Sokat agyaltam rajta, és erőltetve se sikerült rájönnöm a hasznára.