[Epitesz-barkacs] kazán hiba

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Már. 3., K, 12:47:43 CET

Sziasztok,

Van a családban egy Fég C24H kazán, rendszeresen leáll ERC hibával. A
leírás szerint előremenő szenzor hiba. Ismeri valaki ezt a hibajelenséget?

A hibajelzést gondolom vagy a szenzor, vagy a vezérlőpanel meghibásodása
okozza.
Maga a szenzor a FÉG szerint egy Honeywell T7335 D1016 típusú NTC. A
Honeywell weblapján találtam róla adatlapot, de az nem derül ki, hogy a
D1016 azonosító melyik karakterisztikát jelenti. Ha tudnám,
megpróbálhatnám a szenzort egy ellenállással helyettesíteni, akkor nem
kellene a teszteléshez egy új szenzort megvennem.

Ha kiderül, hogy nem a szenzor a rossz, tudja esetleg valaki, mit kell
keresni a vezérlőpanelen, milyen illesztőáramköre van, mi benne a
tipikus hiba? A vezérlőpanel elég drága, azt nem szeretnék újat venni,
de nem láttam még közelről, és ott, ahol a kazán van, nem tudok túl
komoly elektronikázást előadni.

Köszi,
Gábor