[Epitesz-barkacs] kazán hiba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 3., K, 12:55:57 CET

Acs Gabor wrote:

> [...]

Azért mielőtt elektronikázásba :) fogsz, nézd meg mechanikusan, hogy nem
mozdult-e el onnan az a szenzor, jó-e minden kontakt körülötte (a
panelon), nem tört-e el vezeték vagy ilyesmi. Ez biztos nem új kazán, és
ha már ennyi időt kibírt, én tök valószínűtlennek tartom, hogy ilyen
alkatrész elszálljon. Még ha elkó lenne.. :-)

(Ha mindezen már túl vagy, akkor bocs, vedd úgy, hogy nem szóltam.)