[Epitesz-barkacs] kazán hiba

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Már. 3., K, 13:13:47 CET

Még közelről nem is láttam, úgyhogy minden ötlet jól jön -ez is.
A hibának az előzménye, hogy kb. 1 hónapja ott voltam vendégségben, és
hallottam, hogy zörög a fűtéscső. Kérdeztem a tulajtól, hogy nem forr-e
a kazán, olyan furcsa hangja van. Eltelt pár hét, és leállt a kazán.
Kiderült, hogy nyitott rendszer, lyukas a tágulási tartály, ott kapott
levegőt. Kicserélték a tartályt zárt rendszerűre, raktak fel
nyomásmérőt, egy kazános kiganézta a kazánt, de a hiba maradt. A
csőszerelő rájött, hogy becsípték a szenzor kábelét, kicserélte valami
villanyszerelő kábelre, de továbbra is az van, hogy beindul a kazán,
majd rövid idő múlva leáll a hibával. Vidéken van, nem volt rá időm még
hogy megnézzem, de holnap elugrok, csak szeretnék úgy felkészülni, ne
kelljen még egyszer menni. Ha én lennék a szerelő, lenne csere
szenzorom, meg vezérlőpanelem, próbálgatással kitalálnám, mi van. De
mivel kb. 18 eFt lenne ez a készlet, marad az AVO méter :)

Gábor