[Epitesz-barkacs] kazán hiba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 3., K, 13:25:10 CET

Acs Gabor wrote:

> [...]

Ezek nagyon rosszul hangzanak! Ha úgy hagyták volna, ahogy eredetileg
volt, lett volna esélyed felismerni, mi hogy volt. A villanyszerelő néha
rettentő durva dolgokat tud művelni ilyesmikkel.

Azért sejtem, hogy beletrafáltam a problémába. Már csak remélni lehet,
hogy az a becsípődés tényleg nem tette tönkre a nyákot. Az, hogy a két
kanóc rövidre lett zárva, biztos nem okozott problémát, viszont ha
leföldelődött, miközben esetleg ez a pont valami komolyabb feszen volt, az
nagy gáz. Legyen szerencséd.