[Epitesz-barkacs] áram-felesleg elraktározás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 3., K, 18:02:06 CET

erre mondtam en, hogy az energiat nem is a surlevegos tartalyban taroljuk, hanem a kornyezetben. igenis probaljak adiabatikusan tagultatni, tobb kulonbozo atmeroju dugattyu egymas utan kapja a surlevegot, elso kicsi a nagynyomast, utanna nagyobb a kisnyomast. es kozben mindenfele hocserelokkel melegiteni mint allat.

vajk