[Epitesz-barkacs] HMV vezerles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 4., Sze, 00:01:19 CET

vajk fekete wrote:
> nalam is padlofutes van. a padlofutes betonja burkolattal egyutt
> minimum 7-8cm vastag. az 100m2-re 7-8m3 beton. az 13-15 tonna. amig
> az at nem melegedett, addig nem is futi a lakast egyaltalan!

Igen, ezt gondoltam, de Szepygabnál falfűtés is van eléggé hőszigetelő
képességű anyagból, szóval az lehet, hogy percek alatt átmelegszik a
felülete, és máris hatásos.

Na meg nem biztos, hogy nagyon le kell venni tényleg a fűtést. Aztán van
ott vagy 3 generáció, meglepne, ha együtt mennének sielni hosszú időre
(bár ki tudja).

Tényleg, miért készült 7-8 centi vastagra a fűtött réteg?