[Epitesz-barkacs] HMV vezerles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 4., Sze, 00:08:21 CET

mert ahhoz hogy a hungarocellen fekvo betonlemez eleg eros legyen kell minimum 6cm vastag legyen. plusz burkolat.
egyes konyvek szerint a cso felett kell minimum 5cm beton, ha azt betartanak meg vastagabb lenne: 5cm beton, 2cm cso, cso alatt a vashalo, a vashalo benne kellene legyen a betonban, 8-9cm betonnal tartunk...

vajk