[Epitesz-barkacs] HMV vezerles

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Már. 4., Sze, 07:06:31 CET

On 3 Mar 2009 at 22:35, vajk fekete wrote:
> nalam is padlofutes van. a padlofutes betonja burkolattal egyutt
> minimum 7-8cm vastag. az 100m2-re 7-8m3 beton. az 13-15 tonna. amig az
> at nem melegedett, addig nem is futi a lakast egyaltalan!
Igy van, ezt a regi hazunkban is tapasztaltuk, az elmult 25
evben.
Az ember nem farkasordito hidegben inditja a futest, hanem
osszel, amikor kezd huvos lenni. Az elso bekapcsolas utan 6-8
oraval volt erezheto a hatasa. Normal uzemben 2-3 ora volt a
reakcioideje.
Most azt csinaltam, hogy a padlokoroket viszonylag nagy fojtassal
jaratom, viszont nincs rajtuk szelepmozgato. Ha barmelyik
helyiseg meleget ker, az osszes padlokor futeni kezd. Ettol nem
lo tul a tobbi helyiseg homerseklete, viszont nem hul ki teljesen
a beton, az egesz rendszer gyorsabban tud reagalni.
Ha hosszabb tavon megse valna be, meg mindig tehetek rajuk
termomotort.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu