[Epitesz-barkacs] palmatex erősragasztó kérdés ?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Már. 9., H, 13:14:28 CET

> mint a csokigyár termékeinél "nyomokban mogyoródarab,stb" ami a
> hivatalosan
> sem mogyorós, hanem sima csokinál van felírva, azaz a típusváltás
> után amíg a maradék le nem kopik :-)
>
> milyen lenne például a dácia sebességváltóban "nyomokban" trabant
> főtengely? :-)

szerintem, ez már nem annyira a listára való....
de ha másnak is lehet akkor én is írnék hozzá....

szóval nem azért van rajta mert az előző gyártmány mogyorós volt...
hanem mert már nincs igazi csokoládé, vagy is ami igazi arra nincs is ráírva
ez a mogyorós dolog, meg az nem is a 100ft/10dk kategória.

szóval akarom mondani, hogy az amcsik óriási nagy mogyoró ültetvényein
tonnaszám termő mogyoróból készítik ezeket a csokinak nevezett maszlagokat,
mert sokkal olcsóbb mint az igazi kakaó és kakaóvaj és a buta
fogyasztótársadalomnak meg ez a szemét is jó, a világot uraló társaságok meg
nem ezt a szemetet eszik amik mi.

és ha valaki véletlenül bevizsgálná, igencsak elcsodálkozna, hogy nem
nyomokban, hanem az egész, de ennek kivédésére írják rá, hogy mi mondtuk,
hogy tartalmaz mogyorót is.

bárki kipróbálhatja....
kóstolj meg egy kommersz mogyorókrémet, csukd be a szemed és gondolj a
csokoládé csomagolására....

zsolt