[Epitesz-barkacs] palmatex erősragasztó kérdés ?

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Már. 9., H, 14:53:47 CET

2009/3/9 Zsolt <epitesz at telectronic.hu>:

> szerintem, ez már nem annyira a listára való....
> de ha másnak is lehet akkor én is írnék hozzá....
>
> szóval nem azért van rajta mert az előző gyártmány mogyorós volt...
> hanem mert már nincs igazi csokoládé, vagy is ami igazi arra nincs is ráírva
> ez a mogyorós dolog, meg az nem is a 100ft/10dk kategória.
>
> szóval akarom mondani, hogy az amcsik óriási nagy mogyoró ültetvényein
> tonnaszám termő mogyoróból készítik ezeket a csokinak nevezett maszlagokat,
> mert sokkal olcsóbb mint az igazi kakaó és kakaóvaj és a buta
> [...]

Szerintem elővigyázatosságból írják rá, hogy nyomokban mogyorót
tartalmazhat, mert a gyárban a gyártási folyamat során nem tudják
garantálni, hogy ne kerülhessen bele mogyoró, és aki allergiás rá,
annak akár néhány milligramm is súlyos rohamokat idézhetne elő. Ezért
van, hogy egészen meglepő termékekre ráírják ezt a figyelmeztetést (ha
jól emlékszem, akkor felvágotton meg joghurton is olvastam már).
De ettől még az is igaz lehet, hogy a csokoládék nagy része nem is
csokoládéból van...

psmith