[Epitesz-barkacs] házi konditerem + mászóka?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 18., Sze, 20:18:07 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.03.18. 20:39:02 +1h-kor írta:

> Bordásfal?

igen, ez az a szó, de nagyon nem jutott eszembe :-(
köszi

> De szerintem a gerinc másik végén több a súly, tehát felkapaszkodva és
> lábbal lefele lógva jobban ki lehet húzni, és agyvérzést sem kapsz.

egy  súlyfürdőben nyakban "felakasztva", meg ólomsúlyokkal a húzás
menne,

súlyfürdő nélkül egy 100 éves könyvben láttam olyan rajzot, ami egy szék hátára
csavarozott rúdon, meg görgőn keresztül az "akasztó" ellensúlya szabályozható
volt, csak a súly nem volt odaírva (10 vagy 20 kg lenne jobb, tehát mekkora az a súly, amivel
nem akasztom fel magamat, de lehetőleg nagy erő húzhatná a nyaki csigolyát?)