[Epitesz-barkacs] borostyán cserépben szabadban

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Már. 18., Sze, 22:17:23 CET

On 18 Mar 2009 at 21:57, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> 4 - 5m2 -nyi függ~Nleges felülethez mekkora cserép kellene?
Nagy. Leheőleg pálma alá való, fa dézsa.
Nem leszel igazán eredményes. Én az egész utcai kerítést futtatam
be vele, hogy télen se lehessen belátni. Nagyon nehezen
gyökeresedett meg, hiszen eredetileg fán élősködik, nem növeszt
saját gyökéretet. Segített, emikor beástam korhadó fadarabokat,
és azok mellé tűztem a dugványokat. Mire sok tő befutotta a 8 m
hosszú, 1,5 m magas kerítést 6-8 év is eltelt. Közben nem
száradhat ki a gyökérzete/földlabdája, mert azt nem szereti.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu