[Epitesz-barkacs] kinek van tapasztalata tejoltó, meg sajtkészítés témában?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 21., Szo, 18:26:23 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> termelőtől  vásárolt házi tej, (nincs homogénezve, és a 2,8%-ot
> meghaladja) nincs lefölözve,

Akkor viszont némi körültekintéssel kell eljárni, mert lehet akár
veszélyes is. Régen iszogattunk mi is ilyet, mindig forralva. Marha vastag
föle lett neki, arra (ha lehetett) én bizony mindig vevő voltam.

Lehet, hogy az említett teljes tej is mindent tartalmaz, de valamit biztos
csinálnak vele, hogy elálljon a dobozban. Szám szerint nem emléxem, de
messze 2,8 fölött van a zsírtartalma.