[Epitesz-barkacs] tapasztalat: tejoltó témában

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Már. 24., K, 12:50:53 CET

Mostanában a Lidiben szoktam venni. Nem tudom, mi ez magyarul, szerintem
ez lehet az, amit az angolok cottage cheese -nek hívnak. Azt tanultuk
ugyanis az iskolában anno, hogy ők nem ismerik a túrót, hanem ez van
helyette. A csomagolására van írva a túró szó is, máshol meg a sajt szó,
úgyhogy nem definiált pontosan, hogy ez mi. Viszont nagyon finom, simán
kenyérre kenve szoktam enni. Kis fehér bogyókból áll, mit a hungarocell,
de elég sok lé is van benne. Ízletesebb a sima túrónál, de nem olyan
intenzív, mint a sajt.

Gábor