[Epitesz-barkacs] tapasztalat: tejoltó témában

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Már. 24., K, 13:06:15 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.03.24. 12:50:53 +1h-kor írta:

> Mostanában a Lidiben szoktam venni. Nem tudom, mi ez magyarul, szerintem
> ez lehet az, amit az angolok cottage cheese -nek hívnak. Azt tanultuk
> ugyanis az iskolában anno, hogy ők nem ismerik a túrót, hanem ez van
> helyette. A csomagolására van írva a túró szó is, máshol meg a sajt szó,
> úgyhogy nem definiált pontosan, hogy ez mi. Viszont nagyon finom, simán
> kenyérre kenve szoktam enni. Kis fehér bogyókból áll, mit a hungarocell,
> de elég sok lé is van benne. Ízletesebb a sima túrónál, de nem olyan
> intenzív, mint a sajt.

rákerestem a neten,

---------
http://elitkonyha.shp.hu/hpc/hpc_member.php?azonosito=elitkonyha&oldalkod=o4HmWsdONS

A friss sajtok táborába besorolt szemcsés állagú, a túróra nagyon hasonlító cottage cheese angol eredetű sajt, melyet számos más országban is előáállítanak, más névvel ellátva. A cottage cheese egykoron a szegény emberek eledele volt. Künösen nagy népszerűségnek örvend e sajt Amerikában.

sovány pasztőrözött tehéntejből készítik

Holstein szelet cottage cheese szósszal , és egyéb "cottage"

http://gasztro.receptem.com/search/cottage
Ki ne ismerné a túrós batyut. És elárulom cottage cheese-el sem utolsó, mivel ugye én túróhoz nem jutok.
Hozzávalók:
http://gasztro.receptem.com/turos-batyu-gabriella-kreativ-konyhaja.html
********
Urban Ricotta - avagy a városi házi túró recept
http://www.tutireceptek.hu/urban-ricotta---avagy-a-varosi-hazi-turo