[Epitesz-barkacs] permetezés

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 10:00:24 CET

Sziasztok!

Bocs az offért, de talán ennyi még belefér :)
A kertben van néhány gyümölcsfám, és a háti permetezőt nem szeretem
használni, mert számomra elég fárasztó: sokat kell pumpálni, és fél
kézzel kell tartani a csövet, amit nem bír a csuklóm. Ezért gondoltam,
hogy beruházok egy motoros permetezőre, hogy ne kelljen pumpálni, és
talán hatékonyabb is lenne a permetezés. Van-e valakinek tapasztalata
motoros permetezőkkel? Érdemes-e beruházni rá? Mennyire nehéz cipelni
és permetezni vele? Mennyire megbízható?

Mivel az ára elég borsos, így felmerült bennem, hogy lehet-e házilag
készíteni valami permetezőt? Például a meglévő (25 literes)
kompresszorhoz van-e olyan fej egység amellyel a permetezést el
lehetne végezni? Én még nem láttam ilyet, ezért nem tudom, hogy mire
keressek. Mivel festékszóró, légkulcs stb létezik, ezért talán ezt is
lehet kapni.

De bármilyen egyéb ötletet szívesen fogadok, hogy hogyan lehetne
megkönnyíteni a permetezést.

Köszi,
psmith