[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 10:56:41 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ez önmagában nem baj, amúgy is túl gyorsan eszünk. A lassú
> evéssel kevesebb kajától is jóllaksz.

Jó, de annyira lassan, ahogy ezeket a szálkákat kezelni lehet, már nincs
kedvem enni, vagy nem mindig. Ami önmagában jó is lenne, mert aki kövér,
az ne egyék ugyebár. :-) De aki lusta is, meg találékony is, az megoldja:
más kaját választ. Márpedig jó lenne minél nagyobb arányban enni halat,
aminek szerintem a szálka a legfőbb akadálya, akárki akármit is mond.
Szerintem az embereknek nincs kedvük pepecselni, valamint mindig fennáll a
veszély, hogy sikerül lenyelni egy szálkát, és akkor baj van.