[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 12:17:24 CET

On 25 Mar 2009 at 10:56, jhidvegi wrote:
> Márpedig jó lenne minél nagyobb
> arányban enni halat, aminek szerintem a szálka a legf~Nbb akadálya,
> akárki akármit is mond. Szerintem az embereknek nincs kedvük
> pepecselni, valamint mindig fennáll a veszély, hogy sikerül lenyelni
> egy szálkát, és akkor baj van.
Ezt a szálkakérdést szerintem túldimenzionálják. Érdekes lenne
statisztikát látni arról, évente hágy halszálka okozta baleset
(orvoslátogatás) történik az országban. Szerintem meglepődnél
milyen kevés.
Ha jársz időnként a metro áruházban, nézd meg a halas pultjukat,
egész jó. Lehet kapni friss pangasius filét. Nagyon finom
szaftos, omlós húsú, abszolút szálkamentes hal. A busa persze
olcsób, de olyan középáras kategória. Szerintem ideális kezdő
halevőknek.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu