[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 13:54:09 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ezt a szálkakérdést szerintem túldimenzionálják. Érdekes lenne

Lehet, de engem ez nem foglalkoztat, mármint hogy mások hogy állnak hozzá.
Én rühellem lenyelni akkor is, ha nem halnék bele. A nyelőcső nem egy
akármilyen csődarab, hanem egy olyan valami, mint a bél. Ha üres, jól
összeesik. Egyszer radioszkópon láttam a sajátomat, ahogy le-föl járkált
benne a kontrasztanyag, ahogy borogattak a géppel.

> statisztikát látni arról, évente hágy halszálka okozta baleset
> (orvoslátogatás) történik az országban. Szerintem meglepődnél
> milyen kevés.

A másik levélben írtad azt a keserűfogat. Mit gondolsz, hányan kerültek
orvoshoz, akiknek a kajájában benne maradt? Mégis kiszeded. Nem az
egészségügyi hatása érdekel, hanem a kellemetlensége, meg hogy szúr.

> Ha jársz időnként a metro áruházban, nézd meg a halas pultjukat,
> egész jó. Lehet kapni friss pangasius filét. Nagyon finom
> szaftos, omlós húsú, abszolút szálkamentes hal.

Na ezt meg fogom próbálni. Hogy kell ezt kiejteni? Mármint nem a
kosárból/szatyorból, hanem a szót. :-)