[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 10:53:58 CET

Balázs Bámer wrote:

> Kiskoromban kipróbáltuk. Egyszer fogtunk valami iszonyat nagy
> törpeharcsát, borzasztó szép feje volt. Ezt konzerválni kell!

A törpeharcsa helyből jó lenne kajálni, mert nem szálkás egyáltalán, ha
jól tudom.
Egyszer gyerekkoromban a holttisza környékén áradás elmúltával egy ottani
rokongyerekkel pecázgattunk kis megmaradt gödörszerű tavacskákban. Nekem
nagyon érdekes volt, hogy pillanatok alatt kifogtuk az adott gödörből az
összes törpeharcsát. :-) (Ha nem tesszük, a gödörben lévő víz
elszikkadásával ottpusztultak volna amúgy is.)

> Beletettük, majd 1-2 nap múlva megnéztük, mi a helyzet. A fejforma még

:-)) azért én nem erre gondoltam igazán.

> Halrudacska?

:-)) Na igen, olyan is szokott itt lenni. De hát itt most a nyers halból
vagy élőhalból indultunk ki, arról beszéltetek, annak a füstölési meg
egyéb technikáiról. Tényleg, titeket egyáltalán nem izgat a szálkakérdés?
Valaki írta, hogy ha így meg úgy van elkészítve, füstölve, nem marad meg
tovább pár percnél, mert elfogy. Na ez hogy van? Pár perc alatt nekem
egész kevés halat sikerül megennem a kubaszov szálkák miatt.
A nagy halak tudnak valamit: egészben lenyelik a kisebbeket, és nem fexi
meg a gyomrukat, nem lukasztja át a bélésüket...