[Epitesz-barkacs] tegnap hogy jartam....

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Már. 25., Sze, 11:13:52 CET

hali

képzeljétek, hogy jártam tegnap:

ülök a szobában a computerem előtt, s kinézve az ablakon egyszercsak látom,
hogy a kertben egy cigányszerű figura mászkál.

persze a kapu be volt zárva.

robogok ki egyből, hogy mi a francot keres itt.

egy jól öltözött (nem az a sötét) cigány, esernyővel a kezében
kinyögi, hogy ruhát gyűjtenek és nem volt csengő azért jött be.
nagy elnézéseket kért míg határozottan és gyorsan kitessékeltem, aztán
bezártam a kaput, de még akkor is elnézéseket kért, aztán ott hagytam.

ma reggel néztem meg jobban a kaput és a zárnyelvnél kb. 2cm-es helyen
frissen meggyűrődött a festék, kilátszik a fém amin nincs rozsda, szerintem
egyértelműen egy feszítésre alkalmas eszköznek a nyoma.

(mint utóbb kiderült, sajnos reggel a fiam csak félig zárta be a kaput és
így könnyedén ki tudta feszíteni.)

gondoltam elmegyek a rendőrségre hátha tudok valami hasznos információval
szolgálni nekik, ha mást nem is, legalább merre garázdálkodnak.

mikor előadtam röviden a történetet, hát furcsán néztek rám, s majd kár
történt ? kérdésük után szinte még én éreztem magam kellemetlenül, hogy
miért is tartom őket fel....

bele se merek gondolni, hogyha nem vagyok otthon akkor mi hiányzott volna
mire hazajövök ?

bár ekkor a rendőrségnek lett volna dolga, felvehettek volna jegyzőkönyvet,
tologathatták volna ide-oda, s majdan 30 nap múlva jön a papír, hogy
ismeretlen tettes a nyomozás megszűnt.

imádom ezt a szép új világot, ettől jobban már csak a végét szeretném látni
:)

zsolt