[Epitesz-barkacs] permetezés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Már. 25., Sze, 18:07:15 CET

leteznek ugynevezett nagynyomasu permetezok. hatrol levesz, rendesen felpumpal, felvesz, permetezik. vannak kicsi otliteresben is, de az jatek.

azt fel lehet kompresszorrol elore nyomni. mint amit valaki irt, hogy csinalt pb palackbol. neheznek nehez, de lehet ra kereket csinalni. vagy feltenni taligara. es hosszu csovel nyomulni.

vajk