[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 12:51:59 CET

On 25 Mar 2009 at 11:47, vajk fekete wrote:
> 1. soha, sehol nem lattam meg leirast, hogy hogyan kell megtalalni.
> netan fotot. viszont minden receptbe beleirjak. ami ugye egy baromsag,
> hiszen aki tudja mirol van szo, annak minek szolni, aki meg nem tudja,
> az ennyi informaciobol ugysem tudja kivenni.
A keserufog a pontyfelek szajpadlasan van, egeszen hatul, a
garatban. Haromszogu, sargas szinu, erdes feluletu kepzodmeny.
Eros kiskessel ala kell nyulni es lepattintani a csontrol. Egy jo
koromnyi vastagsagu lemezfele fog lejonni.

> 2. egyszer ugy megneznem mi lesz ha nem veszik ki. van egy erzesem,
> hogy semmi. szerintem en mar hagytam benne tukorpontyban, es nem
> tortent semmi. ez is egy legenda, aminek senki nem csinalta meg az
> ellenprobajat.
Nehany halaszle mar vegezte a wc-be ontve :-(
Mas kajanal nem nagyon szamit, mert a hal fejevel egyutt
kidobjak, mig a halaszlebe azt is belefozik.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu