[Epitesz-barkacs] mobil füstölő?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 13:50:06 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ezt Te is megpróbálhatod :-))

Na igen. Létezik pl kapszula méretű halacska a piacon? Max azzal tudnám
kipróbálni.

> Pontyot és rokonságát irdalással szokták szálkátlanítani. A

Igen, erről már hallottam, de nem az lesz, hogy ezután lesz húszmillió
kisméretű szálka? Ami mondjuk az inyembe is szépen bele tud állni.

> szeletre gondolsz, a vastag, felső részben vannak. Halszeleten
> ujjal tapintható a végük. Elvadult szakácsok esküsznek rá, hogy
> egy jó csipesszel ki lehet húzgálni, nekem azért csak egy anyám
> volt ;-)

Fején találtad a szálkát! Én evés közben szoktam az ujjammal érzékelni, és
kihúzogatni. De mivel nekem is csak egy anyám volt, nekem se mindegy.
Ezért feszegetem a témát.

> ahogy ropogva átvágja a szálkákat. Utána nyugodtan főzheted,
> sütheted, a kész halban nem fogod érezi a szálkákat.

Mi történik vele? Feloldódik vagy ropogósra sül?