[Epitesz-barkacs] permetezés

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 14:26:57 CET

2009/3/25 Kormos Imre <ikormos at freemail.hu>:
> Hali!
> A motoros permetező alapjaiban másképp működik, mint a sima háti permetező:
> A háti permetező egy rossz injektorként működik, a folyadékot préseli át egy
> szűk nyíláson, ettől porlaszt. A cseppek elég nagyok maradnak, és
> gyakorlatilag csak azt tudod lespriccelni, amit a szórófej lát, oda viszont
> nem egyenletesen kerül az anyag, sok lé lefolyik a levelekről-ágakról.
> A motoros permetező működése inkább a porasztóra hasonlít, sok levegő viszi
> a ködszerüen apró cseppeket messze magával. A nagy levegőáram megforgatja a
> [...]

Igen, nekem is ez az elméletem :) Gyakorlatban még én sem használtam
motoros permetezőt.
Viszont egyelőre a lemosó permetezésnek van itt az ideje, és ha jól
gondolom, akkor ahhoz a motoros permetező nem annyira hatékony, mert
ugye nincsenek még levelek.
Ha túlestél a motoros permetezésen, akkor írnál róla pár sort, hogy
milyennek találtad?

psmith