[Epitesz-barkacs] permetezés

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Már. 26., Cs, 11:38:54 CET

>A nagynyomású mosók nem használnak túl sok vizet
>ahhoz, hogy permetezésnek lehessen hívni? Vagy
>van olyan módjuk is, amikor minimális
>vízmennyiséget juttatnak ki? Ugyanis benne van a
>nevében, hogy "mosó", és nem lenne jó, ha a
>kijuttatott permetszert lemosná a fákról.

Nekem egy legkisebb Karcher van, az valami 10-20
l/perces lehet. A szokásos permetlé mennyiség
mondjuk 10 l, ezt kiviszi 1 perc alatt, de nem
kell folyamatosan nyomni, csak beállnék a fa alá,
esetleg kicsit távolabb, és jólirányzott
lövéseket adnek le a fára. Vízzel próbáltam, elég
ígéretesnek látszott, ezért is maradt meg a
gondolat, hogy esetleg használható. A 10 l vízbe
csak pár ccm vagy pár g vegyszer kell, arra
figyelni kell, hogy ne szippantsa ki túl gyorsan,
hanem jusson végig egyenletesen a vízhez keverve.

Üdv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu